Gå til innhold

Hva med Celina?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så vanskelig og finne det rette navnet til tulla i magen! kom over dette navnet i dag og har smakt litt på det:) hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fint det, men har jo blitt veldig Celina Midelfart da...

Skrevet

Celina er et vakkert navn! hvem bryr seg om Celina Middelfart? Skal man ikke kalle barnet sitt et nydelig navn pgs. en kjent person som har samme navn? ingen som vet hvem hun er utenfor Norge forresten.

Skrevet

Celina er fint, men vile skrevet det Selina. Liker best når navn skrives som det uttales. Selene er jo også veldig fint og det er det nesten ingen som heter.

Skrevet

Donald Trump vet hvem hun er ;-)

Skrevet

Celina er kjempe nydelig!! Ikke så mange som heter det heller.Hadde jeg hatt en jente,skulle jeg brukt det selv;-)

Skrevet

Vet om 3 småjenter her i vår lille by som heter det, så det er vel ikke så sjeldent overalt.

Jeg syns det er litt jålete, på en måte. Men ikke stygt.

Skrevet

Synes også det er litt jålete og sukkersøtt. Ikke helt min smak, men det er likevel veldig fint da.

Skrevet

Celina er ikkje eit fint navn. Syns det er jålete, og så minner det meg om ein sel. Trur det fins ei barnebok om selen Seline. Så min assosiasjon er ein jålete sel...

Skrevet

Celina er kjempe fint!!! vi sitter igjen med samme navnet i tillegg til Andrea og Christina :-)

Skrevet

Synes ikke noe om det, enig med de over at det er litt sukkersoett og jaalete.

Skrevet

Jeg liker ikke navnet. Her i byen (liten by), er det 4-5 jenter fra 1-3 år som heter Celine/a, som jeg kjenner, så det virker utrolig populært.Ikke sikkert det er slik der du bor.

Skrevet

Syns selvfølgelig det er et vakkert navn- jenta mi heter Celina:))

Skrevet

Celina er et litt "jålete" navn for meg, men hva med Celine da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...