Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt. Kajsa hva synes dere om det navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er koselig. Tror jeg ville skrevet Kajsa.

Skrevet

Kajsa er et koselig navn.

Skrevet

Synes Kaisa blir så hardt - det er veldig tysk... Ville myket det opp litt og skrevet Caisa eller Cajsa.

Skrevet

Kaisa/Kajsa er bare helt nydelig! Absolutt en favoritt hos meg! :-) Men jeg kommer aldri til og bruke dette navnet selv, fordi den nye jakthunden min far skaffet seg ifjor het tilfeldigvis Kajsa, så for meg har det blitt et hundenavn. Men det gjør ingenting, for nå kan jeg bruke dette fine navnet så mye jeg bare vil, og det gjør ingenting at det er en hund jeg roper på. Og verden snilleste og triveligste hund også, så mine assosiasjoner til navnet er bare gode! ;-) Men dette er et nydelig navn til ei lita jente også, selvfølgelig.

Jeg ville skrevet Kajsa, evt Kaisa, ikke Cajsa/Caisa, det ser bare rart ut.

Skrevet

Ville absolutt skrevet Kaisa eller Kajsa. Cajsa og Caisa blir jo bare rart og det går jo ikke an å si at det blir mykere når det uttales på samme måte. Jeg syns ikke det er stavemåten som avgjør om et navn er mykt eller ikke, men uttalen. Når det er sagt syns jeg Kajsa er fint. Hadde en gang en katt som het det, så kunne ikke brukt navnet selv, men syns absolutt du kan bruke det.

Skrevet

Kajsa er kjempeflott:) Ville skrevet det sånn. Dessverre forbinder jeg også det med en hund...

Skrevet

Kaisa er og blir et hunde navn i mine ører

Skrevet

Kaisa er vakkert! Ville skrevet det slik du skriver det i overskriften :)

Skrevet

Jeg hadde ei ku som het Kaisa da jeg var liten. Har derfor litt problemer med det på et menneske. Navn som begynner på K er også litt harde.

Skrevet

Jeg hadde ei ku som het Kaisa da jeg var liten. Har derfor litt problemer med det på et menneske. Navn som begynner på K er også litt harde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...