Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 hva synes dere om det? har dere evt. noen forslag til hva som kan passe til Josefine, Altså at Josefine er mellom navnet? takk for hjelpen på forhånd!
Edvardine Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Fint navn. Får assosiasjoner til en liten, lys blond svensk jente med fletter. :-) Det er maaaange navn som passer foran Josefine, spesielt to stavelsesnavn som slutter på -a. F.eks. Ida Josefine Anna Josefine Maja Josefine Kaja Josefine Liva Josefine etc. Lykke til med navnevalg! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Josefine er flott Ida Josefine Oda Josefine Ada Josefine Nei, tror det er best alene!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Josefine er nydelig og kjempesøtt. Hva med: Leah Josefine Anna Josefine Ava Josefine Ada Josefine Alma Josefine Sara Josefine Ina Josefine Ella Josefine Eira Josefine Maria Josefine Adele Josefine Oda Josefine Lisa Josefine Lina Josefine Juni Josefine
Vannmann35 Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Vet om en liten Josefine, og synes det er et koselig navn :-) Vet også at datteren til politikeren Inger Lise Hansen heter Filippa Josefine.... Andre kombinasjoner kan være: Othilia Josefine Ellinor Josefine Linnea Josefine Anna Josefine Ada Josefine
huldra87 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg skulle foreslå Ida Josefine, men så at det allerde er foreslått... Hm... Hva med Eva Josefine??
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Josefine er såpass langt at jeg synes det er finest alene. Hvis du bruker det som mellomnavn tipper jeg at bare det første fornavnet blir brukt til daglig. Noen forslag likevel: Synne Josefine Alva Josefine Frida Josefine Sara Josefine Maja Josefine Tia Josefine Ylva Josefine Sanna Josefine Ella Josefine Hanna Josefine Hilda Josefine Lotte Josefine Guro Josefine
Gjest Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Josefine er fint, du kan trygt bruke det alene. Det er maaaange navn som passer foran Josefine. Forslag: Ella Josefine (min favoritt) Kaja Josefine Leah Josefine Sara Josefine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå