Gå til innhold

Noah eller Noa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser dere for dere en noah/noa er? blond med blå øyne eller mørkt hår og mørke øyne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen formening :-) Den Noah jeg vet om er blond med blå øyne, men passer like godt til en mørkåret. Liker Noah best, Noa blir så kort...

Skrevet

Tror jeg ser for meg en mørk gutt. Ville skrevet Noah.

Skrevet

Jeg ville skrevet Noah. Det er mer fyldig, synes egentlig Noah er et kjedelig og oppbrukt poppis-navn, da, men... Og ja, han er i mine øyne absolutt blond og blåøyd.

Skrevet

Gubben Noa beit i tåa så det gjorde vondt ........

Skrevet

Liker ikke når bokstaven H blir slengt inn her og der, men syns Noah er ett av få navn som virkelig trenger en H. Syns Noah er et fint navn som passer til både lyse blåøyde og mørke brunøyde. Den eneste Noah jeg kjenner har lyse lokker og blå øyne.

Skrevet

Liker vanligvis heller ikke unødvendige bokstaver, men synes likevel det ser best ut med Noah. Det ser ut som det mangler noe i Noa.

Noah er veldig, veldig, veldig populært. I Oslo synes jeg annenhver unge heter Noah. Vet om tre stykker som alle er under tre år. Det er et helt greit navn, men vær obs på at det kan bli flere av dem i barnehagen/skoleklassen/nabolaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...