Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hva synes du om navnet? Hvilke assosiasjoner har du til navnet?
Vannmann35 Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Det var lenge yndlingsnavnet mitt, et klassisk og nydelig navn. Desverre har det blitt alt for populært og det er ikke lengre aktuelt for oss å bruke det.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 nyyydelig klassisk og vakkert ja:-) men mannen liker det ikke... Men jeg synes det er NYDLIG; NYDLIG!
prebs Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Et av yndlingsnavnene mine også. Men av samme grunn som Vannmann, er det ikke aktuelt. Særlig fordi vi sikkert ender opp i Oslo, og der var det på 3.plass (?) i fjor. Men nydelig!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jacob er kjempe fint, har bare gode assosiasjoner. Ville skrevet det med k, men det er bare en bagatell.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Tenker litt på Jacob jeg og!! Flott navn. Men, som flere har bemerket, det er i ferd med å bli ganske poppis, så jeg vet ikke. Alle navnene jeg liker er på lista, nesten. Er uansett bedre å velge et navn en liker selv om det er et poppisnavn enn å gjøre motsatt!! Lykke til med navnet, det er søren ikke lett! Lettere med jentenavn, gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå