Gå til innhold

jeg blir LYNFORBANNA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

det høres ut som det bare er jentene sin skyld at man blir gravide, man er FAKTISK to om det så tenk dere om før dere begynner å komme med at jenter må tenke seg om å bla bla,er enig i det men det må f... mannfolkene også, eller kan faktisk ikke kalle de mannfolk,guttungene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er rart det der.. mange menn forstår fortsatt ikke at "it takes two to tango"..

• 2 uker senere...
Skrevet

ja, men det er jo damen sin kropp og hun burde jo for faen bruke prevansjon hvis hun ikk vil gravid, hvis ikke mannen har kondom med seg og hun ikke tar noen formn for prevansjon så ikke pul da for helvet. Men enkelt bruker jo abort som prevansjon, mordere hele gjengen!!!!!!!!!

Skrevet

du stakkar må være en uerfaren liten jentunge.

det ser man på innlegget ditt. jeg mener anonym 0044

Skrevet

Hvorfor er du her inne i det hele tatt om du er så jævlig i mot abort?!!! I

kke altid prevensjonen fungerer som den skal vettu... det er ikke 100% sikkert... vist man ikke er to om det, har vi et ord som heter Voldtekt... Så når man er to om det så er det like mye mannen sin annsvar å passe på å bruke prevensjon som kvinnens...

Vi er i dagens samfunn så klare over risikoen... Abort som prevensjon blir helt forbannafeil, og er helt uansvarlig, Det er jeg enig i

Men uansett så spar deg for den siste komentaren, med å kalle de som tar abort for Mordere den er stygg. Noen ganger kan det vere til det beste.

Gå og demostrer sammen med resten av de super konservative kristne, som mener abort er en stor synd, om du absolutt mener det!!!!

Og Ikke plag de som sliter med dette som det er... det er ikke det dette forumet er for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...