Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei, Har en baby på fem uker og vi har begge vært plagd med sopp helt siden vi kom hjem fra sykehuset. Har brukt Mycostatin mikstur til babyen + salve til meg. Har nå holdt på i snart 4 uker, det blir borte men kommer fort tilbake når vi slutter med miksturen. I dag kjenner jeg dessverre at det begynner å komme tilbake hos meg og, gjør vondt å amme ;( Er veldig lei nå, finnes det noe annet som kan ta det? Har prøvd kjerringråd som farris uten ekffekt, tenker mer på reseptbelagte medikamenter....
2 + 1 på vei Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Vesla mi reagerte veldig på Mycostatin (fikk voldsomt utslett i bleieområdet), så det måtte vi slutte med. Hun hadde ganske mye trøske i munnen, men to behandlinger med akupunktur gjorde susen! Utrolig men sant, alt ble borte. Fortsatte med salve på meg selv underveis og to-tre dager etter det var borte. Det har kommet litt tilbake noen ganger, særlig når hun er forkjølet, men ikke så mye. Merker jeg det på meg selv behandler jeg med salve.
r r r Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Ta en titt på innlegg lenger nede og les om trøske. Kan hende du bør til lege og få diflucan - tablettkur. Vær også oppmerksom på at om du har eksem eller psoriasis så kan dette være grunnen til at du ikke blir kvitt trøsken slik at dette også må behandles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå