Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 liker navn de fleste synes er "Kjedelige" men jeg synes de er flotte og sterke;) hva synes dere vi bær velge av: Andreas Anders Jan Jens H J E L P!
ariel 78 Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Det eneste jeg syns var ok er Andreas,iallefall ikke Jan.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Liker ikke Jan og Jens i det hele tatt, men Andreas er fint og Anders ok.
prebs Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Jeg liker godt Anders og Andreas - og ville da valgt Anders fordi det er mye mindre brukt nå.
huldra87 Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Faktisk synes jeg at Andreas er det eneste kjedelige navnet her. (Det vil si, jeg syns Andreas er kjedelig alene, men i dobbeltnavn blir det fint) Jeg stemmer for Anders, det får 1. plass. Jan får 2. plassen ;-)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Anders er kult! Og jeg liker Andreas veldig godt, men det er veldig vanlig og forsåvidt det mest "kjedelige" navnet her. Jens er også flott, mens Jan er litt "gammelmannsnavn" for meg. Jeg hadde gått for Anders!
Cybele Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 vet du, jeg syns Jan er det beste forslaget ditt! Råflott navn som ingen barn har blitt kalt de siste ti årene (nesten ingen!). Sjekk sbb. Lille baby-Jan er flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå