Jippppi Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei dere erfarene... Har gått litt på Suprecur og lurer litt på bivirkninger. Hatt en nedregulering som ikke fungerte, kjente jeg var litt trøtt de første 4-5 dagene, men så lite og detsamme nå vet nytt forsøk av nedreguleringen. Er det vanlig med bivirkninger av dette medikamentet? Vi veldig gjerne høre deres erfaringer. Alle pakningsvedlegg har jo en "drøss" med bivirkninger, så intet er vel fasit.
*Måneskinnsjenta* Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg fikk noen av bivirkningene: hodepine, tretthet, tørre slimhinner og litt nedstemt. Det er til å holde ut, men du får sykemelding om det blir for ille.
Ann-ch. Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Vi reagerer så forskjellig men jeg hadde kraftig hodepine, kvalme, hetetokter og uvelhet, så var veldig plaget men fikk sykmelding av legen min.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Kan vel ikke akkurat si jeg går under kategorien "erfaren", men har sprayet nå siden 22.mars. Har ikke merket særlig til bivirkninger. Kun litt varmefølelse (ikke akkurat hetetokt heller) innimellom. Og that`s it
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Etter 4-5 dager fikk jeg kvalme som varte i ca 3 dager. Da dette gikk vekk fikk jeg skikkelig hodepine, trøtt, utålmodig, ble varm. Hadde ikke noe problemer med å få sykemelding og er nå i utgangspunktet sykemeldt til jeg vet om jeg er gravid eller ikke.
pus69 Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Det er visst veldig individuelt hvordan man reagerer, ja. Jeg har gått på Suprecur i 16 dager, og har ikke merket en eneste bivirkning. (begynner på sprøyter i dag, så da får vi jo se hvordan _det_ går). Får håpe du ikke får flere bivirkninger, da. Det er jo ikke gøy når man hele tiden er i dårlig form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå