Ninja87 m TO gutter i magen<3 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei. Jeg hadde en SA når jeg var 9 uker på vei, den 13 mars. Fikk beskjed på sykehuset at alt kom ut selv, så jeg trengte ikke utskarpning. Fikk også beskjed om at neste gang jeg fikk mensen så kom jeg til å blø i noen dager lengre enn normalt. Men det har jeg ikke gjort. Fikk mensen igjenn den 11 april, men den varte bare i 5 dager, og jeg pleier normalt å blø i 8. De siste dagene har jeg hatt veldig murring i magen, kjennest ut som om det "skjer noe inni der liksom".. Har ikke brukt prevansjon, og hatt sex som før. Synes alt dette er litt rart.. noen som har kjent lignende eller kjenner seg igjenn??
Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 hei jeg hadde sa 2 mars og testet posetivt 29mars . og jeg følte meg gravid føre testen .lykke til:-) jeg hadde ikke mensen imellom
Prinsen & spiren Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Åh, heldig du er.. Hadde SA i slutten av feb, i uke fire bare. Og jeg venter fremdeles på mensen :| (Er heller ikke gravid, fordi det sjekker jeg hele tiden!!)
gima Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Huff- det var lenge. Har du vært hos lege 09 baby? Jeg hadde SA 7 mars og har ikke fått mens enda. For 2,5 uker siden sa gyn at slimhinna i livmora var så tykk og fin at TR var rett rundt hjørnet. Har ikke sett noe til henne. Null niks blod. Jeg testet senest på søndag, men blir så deppa når den er negativ at jeg ikke vil mer. Føler meg så gravid og liksom. Har du noe symptomer 09 baby? Jeg skal til legen på onsdag. Skal bli både godt og skummelt. Regner med å få endelig svar på tilstanden for jeg er ivrig etter å få hormoner slik at jeg kan komme i gjenge igjen. Lykke til til dere andre! Heldige dere som er gravide. Kos dere.
gima Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Ninja87- det er jo en del som blør rundt IKM tider når de er gravide... Jeg er ingen ekspert, men det kan jo være en mulighet. Det er jo damer som ikke finner ut at de er gravide før langt ut i svangerskapet fordi de blør mer eller mindre som normalt. Lykke til ihvertfall! Uansett så har du blødd og er i gang med ny syklus. Det er ikke verst bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå