Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei alle sammen Lurte på en ting. Røyka før jeg ble gravid å sluttet somme dag jeg fant ut jeg var gravid. Ikke tatt en eneste sigarett, men snuser litt for å holde nikotinsuget i sjakk. Er det noen som hvet om snus er like skadelig for barnet som røyk??? Håper på svar
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Ja det er det! Snus inneholder mye mere nikotin enn røyk. Jeg fødte flere uker for tidlig, mye mulig fordi jeg snuste i svangerskapet. Anbefaler deg å kutte tvert.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Takk for svar...må prøve å kutte ut snusen også. Har du klart å sluttet? har du evt noen tips om hvordan slutte??
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Ja, slutta for en mnd siden. Da var hun over 4 mnd. Ehh... tips for å slutte? Her var det nok sambo som tilslutt tok intiativ til å slutte. Vi så på hvor mye penger vi kunne spare og kutta tvert. Vi tygga litt nikotintyggis de første to dagene, men syns ikke det var det helt store. Men vi reiste på hytta de første to dagene etter vi slutta og der er det ingen butikker i mils omkrets. Så da måtte vi klare oss uten. og da vi kom hjem hadde vi jo holdt oss i nesten to dager, så da ble det for dumt å gi opp! Du får bare prøve og finne ut hva som funker. Men du må jo ville det! Du må bare være klar for noen tøffe dager, for uansett måte å slutte så er målet å klare seg helt uten. Og det er ikke lett! Lykke til! Dette klarer du! Tenk på pengene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå