Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Var der på klinikken i dag. jeg hadde jo bare ett egg som ble befruktet av totalt 2. Det var egentlig bare 2 delt i dag, men delte seg i 3 rett før innsetting. Klarer ikke helt å være optimistisk her, det burde vel vert 4 delt om kjangsen skulle være stor? Så nå kommer 2 lange uker. Jeg her helt sjelven av den bricanylen (vet ikke hvordan det skrives), ble jo helt matt i hele kroppen. Om det ikke går for oss denne gangen, så er vi nødt til å endre planene da det ikke kommer noen særlige egg
Raspberry Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Lykke til!! Egget fortsetter jo å dele seg nå som det er innenfor. Jeg satte inn ett som var delt i fire, men hadde to til som var to delt. Hadde jeg ikke hatt det firedelte så hadde de satt inn ett av de andre og det kunne bli utmekede barn av de også sa legen. Det viktigste er nok at du slapper av så godt du kan og ikke "overfortolker" alt du kjenner i kroppen din. Mvh
Brumm Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Så bra da!!! Har tenkt sånn på deg. 3delt er super bra! Kun positive tanker nå!!! Det fortsetter å dele seg hele tiden, og et 3delt er v\kjempe bra! At det har delt seg, er det viktigste. Vi sammenlikner for mye her inne, og tror at ting var være dårlig selv om det ikke er det. Er så utafor av de pillene jeg og............... Helt skjelven og kvalm. Har sovet noen timer på dagen, var helt skutt i kroppen.... Så nå er det bare å ruge i vei og teste pos om 2uker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! all lykke til deg!!!!!!!!!!!!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Gratulerer som ruger Tryne ! Tenke positive tanker fremover nå, mange gode klemmer din vei )
Ann-ch. Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Gratulerer som ruger Tryne. Positivt at egget var på vei til å dele seg mere så dette går bra skal du se. Masse lykke til!
kaisa Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 En kollega satte inn et tre delt egg - og har nå tvilling gutter på 2 år. Det går an - masse lykke til, Tryne:-)
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Vil bare ønske deg masse, masse lykke til.
bianchi Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Hei! Grattis som ruger! Spennende tid nå! Jeg satt også inn egg i dag...2stk... så nå krysser jeg fingre og tær for oss!!! Husker jeg også ble skjelven av brycanyl når jeg tok det, også fikk jeg hjertebank. Denne gangen tar jeg albyl e og prednisolon... Vi får bare ta det med ro og ruge godt på eggene våre nå, så håper jeg det går bra! Jeg skal prøve å la være å ta noe test frem til rd13...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2008 tusen takk for oppmuntrende ord. Det er en stor påkjenning dette her, å det skal ikke så mye negativt til før man faller rett i bakken. Er det flere oppmuntrende historier så er det bare å komem med de;)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Vil bare ønske deg lykke til! Når skal du teste da? Blir det blodprøve eller hjemmetest? Og er du sykmeldt nå framover? Ta vare på deg selv og lykke til!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. april 2008 jeg skal teste den 6.mai. Men jeg vet ikke om jeg kommer til å klare det om ikek mensen dukker opp. Kvir meg forferdelig til den perioden. det er vel ganske naturlig når man for en gang skyld har en liten kjangs til å bli gravid. jeg skal foresten ta hjemme test. jeg er ikke sykemeldt. Jeg går siste året på sykepleien og har ingen mulighet for det. Så her må jeg skrive en million oppgaver, ha framføringer og skrive bacheloroppgaven oppi allt dette
ArveSølve Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Herregud eg ska iallefall aldri ble pillemisbruker. Liker ikke de der pillene før og etter innsett. :-} Tror livmora mi må har vært det eneste rolige på meg. Blei og forferdeligt rød og varm i kinnene. Ja ja håper nå bare at eggene holder seg på plass hos oss alle. lykke til de neste ukene.
barbalala Skrevet 24. april 2008 #14 Skrevet 24. april 2008 Vil også ønske deg masse lykke til :-) Jeg fikk satt inn 2 egg idag, og håper vi kan slå følge med rugingen fremover!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. april 2008 Gratulerer. jeg hadde så lyst til å få sette inn to jeg også, men hva hjelper det når man bar ehar ett. men hvis jeg blir gravid så skal jeg ikke klage, men i stede være overlykkelig
barbalala Skrevet 24. april 2008 #16 Skrevet 24. april 2008 Jeg var litt usikker om jeg skulle sette inn to, men ble anbefalt å gjøre det.Satser på at ett klorer seg fast! Krysser fingre og tær og håper at det er vår tur nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå