Gå til innhold

2 egg inn om 2 på frys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt utrolig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kom til Hausken idag, ventet de på meg i resepsjonen og lyste av glede alle sammen! "Vi har strålende nyheter" sa de omtrent i kor. 2 egg som er 4-delte og helt perfekte til å sette inn, og 1 som er 4delt og et 2delt på frys!!! Jeg har jo aldri hatt egg på frys før! Av alle de forsøkene vi har hatt!

Men er så sliten og utkjørt, aldri vært det før. Så har sovet noen timer og slapper av. De pillene vi før før innsett og skal ta 4 timer etter, gjør meg jo helt shaky.... Kan nesten se at hjertet mitt slår, og er helt skjelven på hender og føtter... Men det er heldighvis helt normalt, livmoren holder seg i ro, men ikke resten av kroppen!

Hvordan gikk det med deg tryne?? Er så spent! Møtte jo ArveSølve på klinikken:o) Om 2 uker er det positive graviditetstester!!!

Å jeg er så glad! Og så på selve bursdagen min også!! Kunne jo ikke ønsket meg noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen! På flere måter. Dette bare må jo gå bra. Er lov å være litt utafor etter å ha proppet kroppen full av hormoner i lang tid. Det merkes. I tillegg til det mentale kjøret. Bare nyt livet og kos deg.

Skrevet

Tjohoo Brumm

Endelig gode nyheter fra deg også, velfortjent etter så mange forsøk.

Gratulerer så mye med flotte egg, og gratulerer med dagen,

kos deg masse, men ikke noe limbodansing, hehe

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye Brumm, håper dere lykkes nå:) Jeg så dg ikke i dag, men vi gikk vil rundt 09.45. Opptatering om meg finner du i eget innlegg

Skrevet

Gratulerer Brumm-

dette var supre nyheter !

Klemmer :o)

Skrevet

Så flott Brumm. Gratulerer som ruger og egg i fryseren:-) Nå skal du se at det er din tur. Kos deg i rugetiden og tenk positivt. Masse lykke til.

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye, Brumm:-) Skal krysse alt som krysses kan for at dette går rette veien.

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN BRUMM:-))))))))))))))))))))))))))))))))

Det var kjekt å treffe deg. Jeg traff Tryne og jeg. :-)))))))))))))))))))))))))))

Lykke til med de neste ukene.

Skrevet

Så spennende !! flott med 4-delte !! jeg fikk satt inn et firdelt, og som deg tidligere ingen på frys, men håper denne sitter som støpt::)))) Lykke til i venteperioden ::))

Gratulerer med dagen også da, for et sammentreff!

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!! Måtte april måned gi oss mange graviditeter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer som ruger Brumm!

Det blir nok barn av dette ja;)

Lykke til alle dere tre som satte inn egg ved Klinikk Hausken denne dagen! ;))

Jeg skal til Hausken i sommer hvis mine fryseembryo tåler tining. Tror ikke de tåler dette, men jeg er da så heldig med mine tre barn at jeg garantert unner andre å bli gravide nå i stedet for meg!!

Skrevet

Gratulerer så mye med mange, fine egg! Dette fortjente du og denne gangen er det din tur. Masse lykke til vennen, jeg krysser alt for deg de neste to ukene;-) Ps. Gratuelerer med dagen i går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...