Gå til innhold

Åhh...jeg skal på jobb kl 15.Mye av jobben går ut på å kjøre bil.Jeg har tatt Cosylan og den er det trekant på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ikke det før nå jeg....*riste på hue*

Hoster som en gal...så strengt tatt burde jeg holde meg hjemme med tanke på brukerene!!

Hvor lenge sitter denne Cosylan i,noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor lenge den sitter i ,men jeg hadde ikke kjørt .Det er morfin i den.

Skrevet

Står i felleskatalogen på nett at den har en virketid på 4-6 timer.....

Skrevet

Den kan man bli ganske svimmel, sløv, døsig osv av... Sikkert lurt å ikke kjøre på noen timer.

Skrevet

Ikke mulig å være så utafor!!!

Fader altsåååå.

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legevakten at en trygt kunne kjøre bil, så lenge en ikke tidligere hadde reagert på den. Og da mente han bare at en skulle unngå bilkjøring kun dersom en ble trøtt og slapp av den(noe bare noen få personer blir...)

Skrevet

samme sa legen min om sobril (angstdempende) men jeg er ikke så sikker på hva onkel politi ville ha sagt dersom jeg kom i en ulykke og det var min feil, samt at de fant stoffet blodet mitt..

Skrevet

samboern min fikk resept på den i går og han ble veldig sløv og "nesten" litt full så han kunne ikke kjøre bil på noen timer i går kveld!

mens min mamma har aldri reagert på den

så vi er jo forskjellige, hvordan har du reagert etter at du tok cosylan da? merker du forskjell om du er susete eller ikke??

Skrevet

Hehe, bestemora til mannen min fikk det når hun lå på sykehuset, og hun holdt på å le seg ihjel av de gule duene som kom utenfor vinduet. Hun er gammel og hadde svekket allmenntilstand, så kan kanskje ikke sammenliges med din situasjon. Ring legen og hør, kanskje du burde holde deg hjemme med den hosten?

Skrevet

Jeg tok kl 13 og jeg merker ingen ting jeg!!

Hverken svimmel eller mindre hoste,hehe:o)

Skrevet

Cosylan slår ut på en test hos politiet. Siden det er morfin i den så er det rød trekant på den. Å rød trekant betyr IKKE KJØRE BIL

Vil si det er uforsvarlig å sette seg bak rattet når man har tatt så sterk medisin. ( ikke bare at du ikke har respekt for deg selv, men da har du heller ikke det for di andre som ferdes ute) Hva visst uhellet er ute???

Ja ja, jeg hadde aldri gjort det. Hva om jeg hadde døset av bak rattet, og kjørt på noen.( kunne vært deg jeg kjørte inni da du er ute å spaserer med småttisen i vogna.) Hadde nok ikke vært noen kjære mor hos onkel politi visst jeg hadde vært påvirka av noe da nei.

Skrevet

Rød trekant betyr at det KAN påvirke evnen til å bla kjøre bil, ikke at man IKKE SKAL...

Men vet ikke hvordan det er med Cosylan, sjekk felleskatalogen,no

Skrevet

Ikke sikkert det virker likt på alle, men jeg blir rar i huet, døsig og ser dårlig av å ha fått i meg Cosylan.

Har gått på det mange ganger og legen sa Ikke Kjøre Bil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...