0406 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 No tror æ du må ta masse kanel assa så det blir baby snart:) Ikke ta like my som meg da for det gikk veldig fort men så kom æ på en lur måte å få i mæ kanelen på jeg da:) Men etterpå så foretrakk æ fødselen som gikk veldig fort enn den som tok noen timer mer for følte seg mye mer opplagt. Masse Lykke til!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 hehe spiste kanel i går,men funka ikke.Ska prøve igjen ja.Jm sa at jeg kunne ta med en battery sånn energy drikke...så.Har vasket vinduer og vaska hele huset her.Har kun slik brunt/svart slim som kommer.
0406 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 hehe du tok sikkert ikke så mye kanel som meg for tror jeg tok ca halve glasset gitt men så tømte jeg dem på kapsler som jeg hadde tømt ut innholdet i (slapp da å få avsmak på kanel:). laget meg en ladning med slike kapsler og tok og sammerlig ja. hehe hvis jeg får flere noen gang lurer jeg på om jeg kommer til å gjøre likt fordi jeg blir lei.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 tok vanlig kanle og drakk melk ved siden av her.Prøve det no og..men spydde noe av det opp.Har hatt i med 2 og halv poser her tidligere.Men æsj ikke så godt..hehe. Finnes det kanel kapsler da?
0406 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Nei finnes ikke kanel kapsler men fantes kapsler med naturgreier oppi som jeg tømte ut og fylte på med kanel. Husker jeg lagde meg drikk med kanel før æ kom på med kapslene men æ klart ikke å drikk det. Hadde aldri mer klart å drikk det da så når æ fant helsekost kapsler i skapet åpna æ dem bare og tømt ut og helte på kanel. helt genialt for meg:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 okey...sålleisen ja.Da blir det jo noe annet.Hehe. Skjer du om det starter med rier eller vannet går da? Lurer på om det brune/svart slimet er deler av slimproppen som holder på og går eller hva det er.
0406 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2008 Er nok slimproppen som holder på å går nå ja. hmm får fortsatt opp at det blir fødsel i dag så no må du kjappa på hehe ( får prøve alle kjerringråd som fins så blir det vel fødsel). Får opp no at riene starter først og ser nesten ut som vannet går på sykehuset.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 ja skal ut og gå en tur med hunden nå..fort og lang tur.Så blir det dere berømte fødesex stillingen etter det.Har prøvd masse kjerringråd.No skal gutten ut..hehe.Tviler på at det skjer noe i dag her jeg da..hehe.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 hehe du har en time på at noe skal skje i dag..men tviler neppe her no.Har gått i en time,sykelt i en halv time.Spist masse lakris,hatt sex og vasket vinduer og hele huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå