Gå til innhold

Da blir det desemberbarn da, det ble det på dere også skjønner jeg:-)

Anbefalte innlegg

Er 5+3 i dag. Har termin ca 20 desember. festlig. Dette er mitt 4 barn så her skal det bli folksomt.

Gleder meg til å skravle med alle dere andre om symptomer, irriterende menn(det kan de kanskje bli etterhver) , handling og ikke minst når flere av oss går over tiden. Det er ikke noe som er mere kjedelig enn det. Men,men, vi har prøvd såpass lenge nå at alt er bedre enn ikkenoe.

Lykke til folkens

Fortsetter under...

Desemberbarn hvis det ikke blir overtid da.. har termin 23 des. Er fryktelig nervøs jeg. Hadde tenkt å vente noen år til med å få barn.. (selv om jeg faktisk er 30 nå da..) Mitt første svangerskap nå, det er kjemperart.. skjønner ikke at JEG kan være gravid.. (trodde jeg hadde holdt meg til "sikre" perioder) . Men når jeg har blitt litt vant til tanken er det jo utrolig å tenke på hva som skal skje.. (hvis alt går som det skal). Har en tvillingsøster som er gravid i sin 14 uke nå.. så veldig gøy at vi skal ha så tett.

Har ikke merket noe enda.. litt ømme pupper, ellers alt som vanlig her.

Jeg gleder meg i hvertfall veldig til å få en ny baby. Du som er 30 år, det er nå det sies er perfect å få barn da. Sikre perioder fungerer ikke, det har jeg 3 bevis på. Jeg har akkurat fylt 30 år selv, men føler meg så ung lissom. Passer nå enndelig bra å få barn. Denne var veldig planlagt og det var litt av en jobb å få det til.

Lykke til folkens:-))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...