Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor tidlig jeg kan møte opp på labratoriet for å ta blodprøve? Tidligere har vi fått beskjed om å møte mellom 9 og 9.30, men labratoriet åpner vel tidligere enn det?

Er redd jeg begynner å bli litt upopulær på jobb nå, så jeg håper å slippe ta fri så mye av mandagen.

Flere som føler på dårlig samvittighet i forhold til jobb?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ikke alltid like lett å kombinere assistert befruktning og jobb, blir mange legebesøk:)

Jeg har ofte møtt på Rikshospitalet i 7.30-8.00 tiden, men det er da mange som møter for å ta blodprøve fastende etc. og disse prioriteres før oss. Har derfor fått beskjed om at jeg bare må sette meg ned å vente så tar de meg så fort de blir ledig. Det lengste jeg har ventet tror jeg er 45 minutter, men har allikevel vært ferdig med blodprøvetakning før 08.30. Vil derfor anbefale deg å ta med en bok og belage deg på litt venting.

Klemz

Skrevet

Jeg har pleid å være der litt over 8. Blir jo litt venting i og med at det er en del inneliggende pasienter som tar prøver på den tiden og som blir prioritert før oss, men har vel aldri ventet over en halvtime tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...