Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Lyvde mye i oppveksten, var dominerende, vanskeligheter med å fullføre noe i voksen alder, roter med penger og shopping freak. Hatt bulimi. Samtidig ikke hyperaktiv, hatt mange og gode venner. Relasjoner som har vart i mange år. Empatisk, lat og ikke spesiellt energisk. Hatt svangerskapsdepresjon med angst men gikk over. Fungerer greit i relativ ny jobb. Men syns hverdagen har mye krav og blir sliten. Litt hissig og oppfarende men goood tålmodighet med mitt barn. Liker å fikle med håndarbeid men blir fort lei og har aldri brodert ferdig noe. Derimot hender det jeg er god på å fullføre ting også. Har drevet med en hobby i mange år osv osv osv. Hva tror dere???? En i familien som skal utredes nå og jeg kjenner meg litt igjen i den personen. redd jeg har adhd og at barnet mitt som forøvrig er relativt rolig også vil få det. Hjeeelp. Ikke svar kritisk da. Lånt brukekontoen til min venninne da jeg ikke fikk registrert meg med min jobbmail her.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Tenk som så; er du redd så få det sjekka. Har du ADHD, så er det der enten du sjekker eller ikke. Det er ikke noe du får av de som tester:) Men er det ADHD, så kan det være greit å ha et navn på det, og om nødvendig; få behandling/medisin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå