Gå til innhold

Trodde det skulle skje i natt.....

Anbefalte innlegg

Våknet klokken ett av skikkelig mens tak i magen, besøkte toalettet to ganger med full pott;) Takene holdt på helt frem til klokken fem på morra kvisten, de kom veldig tett, men tok ikke tiden. Vet ikke om det var kynnere eller rier. Føltes litt anderledes enn de kynnerne jeg har hatt tidligere, smertene startet liksom nedenifra med noen krampeaktig mens smerter som varierte. Syntes at kynnerne har tatt mer tak ovenifra liksom? Er jeg helt på jordet? Noen med erfaring? Er 38 + 3 og hodet et festet...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137544285-trodde-det-skulle-skje-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurte fælt på om ting var i gang i natt, jeg også. Jeg våknet litt over 02 med et kraftig tak. Mye sterkere og helt anderledes enn kynnerne jeg har hatt til nå. Kjente livmoren trakk seg sammen i kramper, på en måte. Jeg måtte veldig på do, og dette kan jo også være et tegn på at ting er i gang. Etter jeg kom tilbake til senga ble jeg liggende våken å vente på noe mer, men det var ikke før jeg holdt på å døse av at jeg ble "vekket" på nytt med et nytt kraftig tak. Etter dette klarte jeg ikke å roe meg, og lå og grublet på hvordan det skulle bli om jeg virkelig var i gang. Var fyllt med 1000 tanker og følelser, og selvom det ikke kom noe mer etter dette fikk jeg ikke sove før flere timer etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...