allerhelstNorge Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Vårt minste sjarmtroll på 4 er utrolig underholdende selv på en dårlig dag. Hun gjør og sier utrolig mye rart men samtidig er hun også utrolig fornuftig og smart. Jeg ler så jeg får vondt i magen mang en gang. Det siste nye nå er å sove med solbriller på, og helst skal de være opp/ned. Jeg kan høre an hun holder på med noe på rommet sitt etter at hun egentlig er lagt for kvelden. Etter en stund blir det stille og hun sover. Når jeg går inn for å sjekke har hun fylt senga med alle dukker og bamser og sovna med solbrillene på skeive. Hun ser så vanvittig morsom ut!!! I MØRKET
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Hihihihihi, søte lille sjarmtrollet:-) Det er jo til å fnise seg i hjel av når de er i den formen der:-) Glade barn er vel noe av det fineste jeg vet om. Når ikke alvoret har tatt dem og dempet ned det barnslige og lekne:-) Humor er gull og spesielt artig når det synes så tydelig hos de minste:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Godt å fylle opp sengen sin.....og briller må til. Og sover som om ingenting har hendt:o) Knerten har brille-fetisj.... Han bruker vernebiller, svømmebriller og solbriller om hverandre... Ikke så avhengi av om det er sol eller vann....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Vernebriller og Cherrox på Kreta, det blir skikkelig stiiiilig da:-) Flott at du dukker frem igjen forresten:-)
allerhelstNorge Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Ha ha ha, hihihihi fniiiiiiiis! Det ser jeg helt klart for meg. Kanskje Knerten og minstefrøkna skulle tatt seg en date? Høres ut som de har endel felles. Lillefrøken eeeeelsker de røde Cherroxene sine også hun... Og er visst veldig klar for en sydentur ifølge henne selv. Kunne ikke skjønne hvorfor bestemor ikke kunne fylle bassenget på verandaen sist uke. Det var jo ferie!!!
Plutseliten :) Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Herlig! ) Tror det er en greie mange barn liker det der...var på besøk hos en venninne en kveld...og hun måtte vise meg inn på sønnen 3 år sitt soverrom. Der lå han i søte pysjen sin og sov...med sabeltann hatt på hodet og dykkermaske Ta bilder av dem ))
♥Snulder Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 ;=) Ja de har mye rart for seg disse små! Men det som er artigst er jo at de ikke synes det er så rart selv:=)
allerhelstNorge Skrevet 23. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2008 Yepp, tok bilde i går kveld og viste det til henne idag, men hun forstod overhovet ikke hva som var så rart med det... Hun sa bare at hun hadde på brillene fordi de var rosa og da var det lettere for henne å "think pink". Hvorfor hun måtte det fikk jeg aldri noe svar på.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Tok du bilde ? Håper det..Var nok ett kjempe koseloig og artig syn kan jeg tenke meg :0)
Natteravnen* Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 He-he, ja du har nok mange artige stunder i vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå