Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Prøver å komme på et dobbeltnavn til jenta vår, et navn fra hver bolk...men det er ikke så lett å kombinere synes jeg. Noen som har forslag? Malene Ariane/a Ane Mia Eline Una Olea Milana Leana Tessila Signe Zoe
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Ups, var meningen navnene skulle stå i to bolker..prøver på nytt: Malene Ane Eline Leana Olea Signe Ariana/e Mia Una Milana Tessila Zoe
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Tessila? Hvordan uttaler du det? Jeg leste te-sila (hvis du skjønner), så måtte bare spørre... Den eneste kombinasjonen jeg likte var for øvrig Olea Ariane, som klinger greit selv om navnene kombineres med a, og derfor i utgangspunktet er litt tungt. De andre synes jeg ikke funker sammen (som dobbeltnavn) i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Med dobbel s, altså Tes-sila om du skjønner? Vi kommer ikke til å bruke begge navnene til daglig, men vil jo likevel at de klinger sånn noenlunde ilag. Hva med: Malene Tessila Malene Ariana Una Malene Ane Milana Zoe Leana Uff, vanskelig dette...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Disse syns jeg er fine kombinasjoner: Ane Malene Ane Leana Olea Ariane Olea Eline Mia Eline Mia Leana Una Malene Una Milana Una Eline
Vannmann35 Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Mia Eline og Una Eline er det eneste som funker - synes jeg!
Edvardine Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Det jeg likte best, er: * Mia Malene * Mia Eline * Mia Olea * Una Malene * Una Eline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå