lita78ღ Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Men klarte å la være... Uff, begynner å bli fært dette... Om jeg er gravid vil jeg gjerne vite, om jeg ikke er det vil jeg helst leve i håpet litt til.... Og er tross alt bare på rugedag 9. Skal ta bp på fredag, skal prøve å vente til etter den...
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Da var du flink!!! enig i at det ikke er sååå enkelt å vente. . . . men vi får vel bare holde oss laaaangt vekk fra apoteket:)) har heldigvis ikke en eneste test liggende ! den blir ikke innkjøpt før mandag til uka ( leeeeenge ) Jeg ruger på en bitte liten en, og er på 6.rugedag ! krysser fingre for oss alle )) Lykke til med ventingen Lita 78
Viktoriana Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Skjønner deg godt. Ikke lett å vente. Litt tidlig ennå så det var kanskje like greit at du klarte å la være. Håper du får en positiv test etterhvert. Lykke til!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Så flink du er som klarte og vente:)) Rugedag 9 er nok litt vel tidlig... Skjønner godt at du holdt på og teste, jeg.... Er på rugedag 7 nå, og lurer på når jeg sprekker....Tror ikke det er så lenge til...selv om det er godt og leve i håpet en stund til:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Flinke jenta som klarte å vente ) Håper du klarer noen dager til ! Klem fra
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Må si det er godt gjort at du klarte å la være;-) stå på,vennen! Lykke til på fredag, Klem
Mille38 Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Ja, flink var du:) Lykke til lita, du fortjener at det sitter nå!! Varme tanker fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå