Gå til innhold

Og der kom kvalmen :s

Anbefalte innlegg

7 fullgåtte uker idag, og på mandag kom kvalmen for fullt :( 3 dager på rad nå har jeg måttet få samboeren til å smøre skolemat og følge de to jeg har fra et tidligere forhold til skolen, mens jeg har hengt over doskåla. Jeg som håpet jeg skulle være forskånet for det denne gangen, men så er det jaggu verre enn med de to første. Jaja, tegn på at alt er normalt ihvertfall!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137543122-og-der-kom-kvalmen-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo takk..... Jeg begynte å kaste opp i går:-( 6+0.... Er førstegangs jeg og har ingenting å sammenligne med. Har vært kvalm siden før positiv test.. Uff er redd for denne biten jeg.. Og ufattelig spent på om det blir verre og verre, og hvor lenge det varer... Vet jo at det er så individuelt.. Lykke til til deg!!!!!!!! Krysser alt jeg kan for at det går fort over for oss begge:-)

Hei.

Jeg er 6+1 på vei, og kvalmen kom i løpet av forrige helg.

I går var jeg hos en homeopat og tok akupunktur for allergi, og fikk samtidig behandlet kvalmen, og voila! I dag våknet jeg opp uten å være kvalm i det hele tatt!!!

Nå er halve dagen gått, og kvalmen har uteblitt - kjenner noen små bølger av mildt ubehag innimellom, men ikke noe sånn som før. Utrolig deilig.

Kan anbefales!

Lykke til.

Hei.

Jeg er 5+4 i dag. Er ikke kvalm i det hele tatt, har tre barn fra før. Da var jeg kvalm med to men ingen symptomer med nummer tre. Alt er normalt. Det er bare det at de fleste skriver om alt det fæle, hvis alle hadde skrevet om hvor fantastisk bra alt hadde vært hva skulle mann da snakket om??

Ikke vær redd du som er bekymret for å ikke ha noen symptomer, bare nyt det før du evnt får noen.

Bare nyt du! Deilig å slippe unna de symptomene. Var konstant kvalm og kastet opp med min eldste, men det var også symptomene jeg hadde. Med nr 2 var jeg bare litt kvalm en liten stund, ellers ingenting. Må si det var veldig deilig. Denne gangen ser det ut som om jeg har fått full pakke :S

Heldige dere som slipper unna ;)

Annonse

ååå den er komt her også... =/ er 5+4 i dag... Har kjent svak kvalme den siste uken, men nå er det blitt verre!! Og jeg som "gledet" meg til å kjenne et sikkert symptom...blæh... Første gang jeg var gravid så var det de 3 første mnd jeg var kvalm, men det er tre laange mnd å være kvalm på... Men vi klarer nok dette også!! =D

Skal igjennom verre ting..hehe.. ;)

Annonse

jeg er 5+2 har vel vært kvalm siden jeg var ca 3. hvertfall kvalm siden før jeg fant ut jeg var gravid..

Og med tanke på at sist var jeg kvalm til jeg var 6 mnd på vei så ser jeg ikke så lyst på det:P hehe... Denne gangen har jeg kastet opp. sist svangeskap klarte jeg å holde på maten.. kastet vel opp to ganger sist..

Så håper det forsvinner snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...