Prøvigjen Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Mulig jeg må gjennom dette før jeg evt tar fryseforsøket mitt. Kan noen fortelle litt mer? har ikke peiling, da jeg hadde håpet å slippe. Ble gravid for to år siden og fikk en datter, men mulig jeg har et eller annet (endometriose?)... Takke for alle svar=)
Bimmelim Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Det var ikke vondt i det hele tatt. I allefall ikke for min del. Fikk narkose så merket jo ikke noe under inngrepet. Sårene var små og var bare litt øm rundt der etterpå. Det var faktisk i det ene siden ved skulderen det var verst, av alle ting. Det de "blåser" opp magen med for å gå inn og kikke ( gass?), det skal ut av systemet. Og av en eller annen grunn merkes det godt i den ene skuldersiden. Følger visst et eller annet "nerve-system". Husker at jeg skulle legge meg til å sove på kvelden etter inngrepet, så var det så fryktelig vondt å ligge på høyre side. Kunne ikke skjønne det. Men så fikk jeg det forklart dagen etterpå hva det skyldtes. Så det var det jeg tok smertestillende for i ettertid, ikke for inngrepssåret. Dette kommer til å gå kjempefint! Lykke til ;o)
lilletrollet Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg fikk også narkose under inngrepet og synes ikke det var vondt. Men etterpå var det noe ubehag i Magen og i stingene. Gikk fort over. Ble gravid etter den gjennomskyllingen, noe som kan være en hyggelig "bivirkning". Lykke til:-)
MK73 Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Enig med de andre her, det kommer til å gå fint. Litt vondt i noen dager etterpå (og jeg var utslått samme dag pga narkosen), men ellers ikke noe problem. Jeg merket heller ikke så mye til gassproblematikken annet enn at jeg var oppblåst i buken.
Prøvigjen Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Tuusen takk for svar...!!=)) Er litt spent og vet egentlig ikke enda om det bli noe lap på meg. Må nok diskutere dette på samtalen jeg skal på etterhvert. Men en ting lurer jeg på; siden jeg har født tidligere (et år siden), så skal vel evt tette eggleder/endometriose gi seg? Min tidligere ivf-lege sa i høst at vi bare skulle dra hjem og prøve på naturmåten, fordi at nå er det jo helt "åpent" der nede....Stemmer dette? Hadde jo en vanlig fødsel og slikt, men de sterke menstruasjonsmertene er der fortsatt. Disse skulle liksom gi seg etter en fødsel...? Noen som vet? Eller har vært borti dette eller lignende? Takker og bukker for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå