Gå til innhold

Smærtehællv...e!

Anbefalte innlegg

Gjør så vondt framme i symfysen at æ klar ikke løft fotan.. Å va så grei i går med mannen min så æ sa at æ sku kjøre lillemann i barnehagen i dag, derfor dro jo han kjempetidlig.. Å æ sto opp av senga å skjønte at det va et ufattelig feilgrep.. No har æ klart å vært med han, men e kvalm av at det gjør vondt.. Fy fasan... Akkurat i dag skal det litt til å finn fram positiviteten gitt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137542586-sm%C3%A6rteh%C3%A6llve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja uansett ka det e så e det IKKE greit.. Å som toppen av kransekaka fikk æ melding fra mannen min da klokka nærma sæ fire, at han bei sein idag! Så ut å hente lillemann i barnehagen me mæ.. Å no sitt æ låst fast her, klare ikke nåkka...

Å lillemann gjorde sæ ut i sted, å sia vi ikke har stellebord pga han e så stor, så stelle vi sånt på gulvet.. Satt å gråt der etterpå å krabba ut av badet! FY altså...

Nei vi har ingen familie i nærheten her ute der vi bor, så i går va det bare å bite tennern sammen å holde ut.. Å skal si æ har en vææældi ydmyk mann her i dag sia æ ikke va helt blid da han kom hjem i går..

Men neste uke skal æ reise hjem te foreldran mine,siste sjans før nybabyen kommer! Å det bli jo koselig!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...