Gå til innhold

Alt klart...Og driiiit lei..!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, nå er det like før jenter! Snakk om noen få dager:) Heldige dere er. terminen min er 36 dager unna, og jeg er også fryktelig lei. Så Sinnsykt tung i kroppen.

Tenk, hvilken dag som helst nå.. så mangler ett av nickene her ett par dager, før de kommer med gledes nyheter! Så morsomt. :)

Det er vår tur nå!

Heisann

Ja, jeg merker også selv at jeg begynner å bli lei. Jeg synes frem til forrige uke at tiden har gått fort. Derimot den siste uken har gått ganske tregt. Kroppen føles tung, og beina svikter ved en del gåing.

Heldigvis er det ikke lenge igjen nå, termin 2. mai.

åååå, snakker om å være lei.. eg har de drittdagan heime, der eg sett heilt aleina fram tel klokka 4.. Og det e jo såååå arti, kommer meg ingenplass, såååå slapp og sliten, og svæææææær og vann i kroppen. Har også alt klart, barnerommmet e gjort klart, så nu kan bebisen kom ja :) såååå blir alt bra.:) Men ikke lenge igjen her heller, 11 dager til 4 mai ;)

Annonse

Har en bekjent som begynte sin fødsel igår.....Vi hadde litt fødselrace her,men klart unner henne å bli ferdig.Hun har gått med svangeskapsforgiftning og åpning i to uker og hadde egentlig temin 16 mai...Sukk,men hjelper liksom ikke når folk som har termin etter deg begynner å føde..... =0(

11 dager igjen idag ja....SUKK!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...