Gå til innhold

Abort i morgen... Er så redd...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff.. Det skjer i morgen.. Er så redd for at jeg har valgt feil.

Får kirurgisk abort. Vet hvordan de gjør det, men fint lite bortsett fra det.

Har aldri tadd abort, og vet ikke hva jeg kan forvente meg etterpå Osv. Om det blør, om det gjør vondt.

Har jobb samme dag, kan man bli sykemeldt i en dag eller 2? Sliter psykisk med dette.. Huff.. Alle omstendigheter rundt ting er så vanskelige.

Valgene er så tunge. Men håper jeg har valgt riktig. Kan jo ikke gjøre om på det om det er feil..

Trist...

Fortsetter under...

Kjære deg!

Hvis du føler at du innerst inne ikke vil dette, så trenger du ikke gjennomføre aborten. Du kan faktisk ombestemme deg selv om du ligger på benken, rett før inngrepet. Det finnes utrolig mange som snur i døra på sykehuset. Jeg føler virkelig med deg - har vært gjennom det samme som deg for noen år siden.

Jeg fikk narkose under inngrepet, våknet opp med stort bind på meg og blødde en del, men hadde ingen smerter. Kanskje antydning til murring nederst i magen. Hadde ikke store smerter, men fikk tilbud om sm.stillende dersom det ble vondt etterpå. Jeg fikk sykemelding i 1 uke etterpå, og gikk til psykolog i ettertid for å bearbeide det som hadde skjedd.

Du har rett i at man kan ikke gjøre om på det om det er feil valg, men alle valg innebærer en eller annen konsekvens - uansett. Sikkert en mager trøst, men jeg håper du ennå ser muligheten til at du FORTSATT kan velge - selv om inngrepet er om ikke mange timene. Jeg vet ikke grunnen for at du velger abort, og det behøver du heller ikke fortelle, men husk at det er din kropp, og ditt liv. Håper ingen har pressa deg.

Sender over masse varme klemmer..

Vil bare si at jeg tenker på deg og sender deg mange varme tanker.Håper alt vil gå bra med deg.

Jeg sitter i samme situasjon som deg bare at min abort ennå ikke er bestilt.Det er ikke lett komme frem til sitt valg.Men det er i allefall godt at man kan angre til siste liten,for det er jo ikke alltid man føler man har tatt det rette valget når man kommer så langt.Om man ikke er helt sikker kan det jo hende man blir det når det skal skje.

Masse klemmer sender jeg deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...