Gå til innhold

Forhandlere av pegperego og Maclaren i Oslo???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som vet hvor man får kjøpt disse vognene i Oslo?? Jeg vet de selges over nettet men skulle gjerne sett de "live"før jeg bestemmer med for hvilken jeg skal velge...

Er de ganske like?? Blir ikke helt klok på hva jeg skal velge så alle innspill mottas med takk :-) Tenkte da på xlr eller pliko modellen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fru Lyng og den på Grønland som ikke er Rudo har begge.

De er ikke like nei. Jeg personlig synes peg perego er stygg og ser plastikkaktig ut selv om det er en kvalitetsvogn.

Maclaren ser nok litt enklere ut og er mindre og mer en paraplytrille med kalesje. Lurt å se på de to ja før du bestemmer deg.

Skrevet

Disse vognene brukes jo ofte som reisetriller, og da har man behov for god plass under vogna til feks strandleker, håndklær etc. jeg vurderte også mclaren helt til jeg så den knøttlille handlekurven under vogna... ikke mye plass der. Maclaren mangler også bøyle, noe som jeg syns er kjempe dumt å ikke ha. den er også kortere i ryggen, dvs vanskeligere for store barn å sove der. peg perego er mye mer solid, mer polstring, storesøsken kan stå på ståbrett bak, mer vogn liksom. Men ulempen er at denne vogna tar litt mer plass og veier et par kg mer... ikke så lett.

Men hva med bugaboo bee? den ser fin ut.

Skrevet

Takk for tips:-) Vet du noe om kjørekomforten til disse vognene utenfor butikken??? Synes ofte alle vogner er flotte å kjøre inne - er Maclaren så fantastisk å kjøre som "alle" sier???

Skrevet

kjøpte ei maclarenvogn på babyshop like ved oslo city på torsdag:-) ei SUPER reisetrille!kun 5,5kg, kjempego å trille og vesla trivdes veldig godt i den:-) selv om ryggen ikke kan legges helt bak sov hun kjempegodt.

Skrevet

TAKK for innspill :-) Husker du hvilken modell det var?? Det er noen som kan brukes fra nyfødt. ( techno xlr modellen bl.a.) og de er vel helt nedfellbar rygg på.

Skrevet

Vi har Maclaren Quest som vel er en av de rimeligste modellene. Ryggen kan ikke legges helt ned, men det er bra nok for vår jente som nærmer seg ett år.

Vogna er veldig lett og fantastisk god å trille. Anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...