Gå til innhold

Etter å ha lest på denne siden ganske lenge, så har jeg prøvd å skrive ned anbefalinger og ikke anbefalt, men...

Anbefalte innlegg

Altså et av de første punktene jeg skrev ned var ikke Simo duo/kombi for den er tung å trille.

Idag har jeg trilla en simo duo, herrelighet, så lett og så god vogn..

Nei det må jeg si, da vet je ikke hva den blir sammenlignet med.??

Fortsetter under...

Prøv å trill en oth urban jungle eller easywalker sky så skjønner du kjapt hva som menes.... Og løft den ut av bilen et par ganger samtidig som du prøve å laste masse annet i bagasjerommet, og ta en tur i trange butikker....

Simo Duo er en fantastisk vogn!!! Bruker vår på 9.året nå(3.barnet) og er kjempefornøyd, kunne aldri tenke meg å bytte den ut :)

Har ingen problemer med å løfte den.

Hver sin smak :) Har du funnet en vogn du liker er jo det kjempebra. Og da er det jo flott at du ikke synes den er for tung heller :) Dessuten er jo det kvalitetsvogner som er romslige, tåler skikkelig drittvær osv.

Jeg har hatt endel vogner, bla. Simo kombi. Jeg syes den ble for tung, og bruker nå en lettere trehjuling. Blir neppe flere Simo kombier her i huset eller vogner a la det. Men det er nå min erfaring. Er helfrelst på lette trehjulinger :) Men hvem vet ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...