Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får skikkelig ekkel følelse av å lese alle disse vaksine og fluor greiene!

Jeg tokk det som en selvfølgelse at sønnen min skulle få vaksine så han har fått 3mnd og 6mnd vaksine...

noen som kan gi meg noen korte for og imot fakta evnt. personlige meninger? Føler meg skikkelig dum og uvitende nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...tja...det finnes så mye å si om vaksiner da....spørs hva du vil vite....men det meste av det som skrives her er sant.....vaksiner er proppfulle av giftstoffer som formalin, antifrysmiddel, aluminium samt en laaaaaaaaaaaaaaaaang rekke endre ekle ting....og det er sant at det finnes en sterk misstanke til at vaksiner kan trigge autisme samt en lang rekke andre tilstander og lidelser.....veldig greit å kikke på youtube.....mye der....rett fra media.....ellers finnes det masse linker på artikler etc her inne på de ulike trådene.....

som en start legger jeg inn et par youtubelinker.....det er en enkel start.....

Skrevet

Takk:)

Men det kan da ikke være døde unger i dagens vaksiner eller??!

Det høres veldig usannsynelig ut.. hvor får di tak i disse barna da liksom? Som sat er jeg tydeligvis veldig uvitende om temaet....

Skrevet

Det er cellestammer fra et abortert foster.............

Det du må gjøre hvis du vil lære litt er å gå gjennom tidligere tråder her og lese artiklene det linkes til. Jeg var like uvitende som deg for få måneder siden, men jeg rakk å lese litt og ta standpunktet mitt før pjokken ble 3 mnd.

Skrevet

kort fortalt rundt dette med abortert fostervev i vaksiner dreier det seg om at røde hunde komponenten i mmr vaksinen har sitt opphav i virus fra et abortert menneske foster.....dette var en provosert abort pga mor hadde hatt røde hunder i første trimester av svangerskapet.....celler fra lungevevet til dette fosteret ble deretter dyrket videre og holdt i live infisert med rubella virus......denne vaksinen brukes i norge i dag og cellelinjen heter noe sånt som RA 27/3......

desverre er dette sant.....

slik jeg har forstått det har også hepatitt a vaksinen en slik opprinnelse samt samt rabies vaksinen om jeg ikke husker feil.....

Skrevet

Æsj... jeg som allerede har gitt gullungen 2 stk!

Hvordan har det seg at dette ikke er mer allmennkjent? For meg er det helt naturlig å bli vaksinert, Jeg har alle di "obligatoriske" vaksinene.

Men, om jeg velger å ikke vaksinere sønnen min mer, er ikke det skummelt å dra utenlands da? det er jo en stor ulempe vis det stemmer!

kjenner blant annet en jente som dro til Kina et år å måtte ha minst 4 vaksiner:/ Blir så nervøs før å gjøre noe galt jeg... å jeg pleier å være rimelig selvsikker!

Skrevet

....kommer alltid an på hvor man reiser....og det finnes alltid en viss sjanse for å bli smittet både om man er vaksinert eller ei......men stort sett er vest europa et temmelig trygt reisemål om man er uvaksinert....men som med alt annet dreier vaksinespørsmålene seg om å lese seg opp på temaet....vær kritisk og les bøker og artikler om emnet....da slipper du å tvile på avgjørelsen din.....

er et sinnsykt spennende tema.....gled deg....og bare spør......

Skrevet

Hehe.. takk takk, får ta en tur på bibloteket og sette av noen googletimer. Hodet mitt er bare så dårlig skikket til så mye fakta om dagen! Sliten etter å ha lest vg tilogmed! jaja, må man så må man:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...