hege74 Skrevet 22. april 2008 #1 Del Skrevet 22. april 2008 Tidlig ul korrigerte terminen min fra 6.nov til 25. okt. På samme ul tok sonografen opp dette med nakkefold, hun meddelte fornøyd at det var ingen tegn til kromosomfeil og det var jo bra. Det var absolutt ikke i tankene mine at jeg kunne sjekke det, jeg ville se det lille hjertet banke før jeg turte å fortelle mine tre barn nyheten. Da jeg kom hjem kom jeg til å tenke - hva om jeg ikke ønsket å vite? Burde ikke det være avklart før damen buste ut med det? Hvis målingene hadde vist avvik så hadde hun kanskje ikke snakket om det uoppfordret? Jeg mener, jeg var i uke tolv, vi talte fingre og tær, det lille hjertet slo som det skulle, hjernen hadde tydelig to deler, vi så profilen --- og så er det fremdeles lov til å ta det bort! Og det vil være en mulighet i mange uker ennå... kanskje jeg hadde hatt moralske skrupler mot det, selv om det var et syndrombarn? Hvis noen orker å lese dette litt for lange hjertesukket - vet noen av dere om helsepersonell har retningslinjer i forhold til om noe informasjon om barnet må være ønsket før de skal komme med det? Jeg bare spør. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137541107-hopper-med-dette-fra-novemberklubben-og-hit-etter-tidlig-ul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herkules Skrevet 22. april 2008 #2 Del Skrevet 22. april 2008 Hei og gratulerer med flott gull i magen. Mi gynekolog spurte meg på forhånd om jeg ville vite om det var noe hvis han fant noe. Det er jeg veldig glad for, på den måten forberedte han meg både på at ja det kan faktisk være noe og han gav meg muligheten til å velge. Jeg vet ikke retningslinjene men mener at det burde være avklart på forhånd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137541107-hopper-med-dette-fra-novemberklubben-og-hit-etter-tidlig-ul/#findComment-137541205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå