Gurine Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hadde ikm på fredag, men testet svakt positivt i går og på morgenen idag. Ble ikke så sterk strek, men antar at en strek er en strek Kan du se noe på kjønn, og ser det ut som om svangerskapet vil gå bra? Jeg: 18.11.75 Sambo: 04.02.75 Vennlig hilsen meg
hemarit Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Så morro at du er gravid.Gratulerer så mye.Er egentlig veldig misunnelig,men flere her inne har spådd meg gravid snart,så jeg håper de har rett.Spådde jeg deg gravid?Svarer så mange her inne at jeg ikke husker alle,men uansett får jeg opp ei jente og at alt går bra.Klem fra meg.
Gurine Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Nå var jeg på do og oppdaget litt lyserød utflod, så kanskje jeg jublet litt for tidlig.. Men det går greit det altså.. Men kanskje du får opp om du tror det går bra, og hvilke kjønn?
Gurine Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Du spådde ei jente på meg i helga en gang tror jeg det var. Var i hvertfall før jeg hadde fått testet
hemarit Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Det behøver ikke bety noe galt.Får fremdeles opp at det går bra.
Gurine Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 Får bare vente og håpe på det beste. Er uansett veldig tidlig da. Bare 4uker+4dager eller noe slik. Takk for at du spådde Håper du også tester positivt snart da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå