Gå til innhold

da har jeg vært på shopping...

Anbefalte innlegg

Måtte ha noe nytt til sydenturen. Bikini og shortser var litt små... Begynner virkelig å merke det på klærne, men i følge ultralyden er jeg bare 9 uker på vei. Men skal på ultralyd igjen neste mandag. Blir spennende å se da, tror de målte feil sist nemlig.

Men i dag ble det i hvertfall ny bikini, shorts og topp og selvsagt en liten søt topp til al. hehe.

Men nå må jeg bremse handlinga før vi drar, må ha noe å kjøpe der og...

Fortsetter under...

Jeg har også shoppa!!!! Men ikke til noe tur da! Sliter så utrolig med å finne noe som er behagelig å ha på seg for tiden. Vil aller helst gå naken, men har tenkt å fortsette å bo her litt til så jeg holder igjen. Fant noen bukser på hm som er litt tynne (nesten gjennomsiktig så må passe litt på) og lave i livet. Kjøpte i 40, og så passet de likevel (pleier å måtte ha 42). De klemmer ingenting - deilig! Også kjøpte jeg masse leggings som jeg tenkte jeg kunne ha under kjoler utover, har heldigvis noen løse sommerkjoler, en shorts som heller ikke ser ut til at den strammer noe og en kjole til. Har bare prøvd buksen foreløpig så blir spennende å se om jeg kan ha resten også.

Linea fikk jaggu noe nytt hun også. Etter et noget elendig forsøk på joggeskoshopping på mandag med hyl og skrik så tok jeg i dag fatt med nytt mot og en boks rosiner. Funka som bare det og hun har nå fått sine første geox! Skikkelig jentesko, men det var ikke så mye nøytralt å velge i. Beige holder seg nok ikke pent så lenge men det får gå. Hun ga butikkdamen en klem da vi skulle gå så jeg tror hun var fornøyd selv også. Og så kjøpte vi en hello kitty caps. Hun liker jo ikke å ha på seg noe annet enn ulluen sin så når hun godtok å ha på seg denne så måtte jeg jo bare kjøpe den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...