Artemis*på overtid* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 .....og nå kan vi endelig puste igjen! Etter akkurat 4 uker kom brevet!Jeg bærer på en kromosomfrisk guttebaby! Gjett om jeg skal prøve å puste både inn og ut nå, og kanskje også prøve å slappe litt av og nyte desse ukene som er igjen! Og kanskje prøve å finne navn...?*s*
ory Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Heisan! Det var superhyggelig å høre. Gratulere masse med liten gutt! Jeg merket stor forskjell i i svangerskapet mitt etter at jeg fikk gode nyheter. Har omtrent ikke vært engstelig og stresset siden da. Håper du får samme opplevelsen. Veldig glad på dine vegne :-)
eventyr Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Så BRA!!! det var gode nyheter, gratulerer så mye. Ventetid er fæle greier, godt å få visshet. Så koselig med gutt da! Masse fine guttenavn å velge mellom, hehe
jenkas69 Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Gratulerer så masse! Dette var fantastiske nyheter! Men fy så fælt å gå og vente slik i 4 uker... Godt det er overstått nå da, så du kan puste ut:) Nyt tiden videre! Kjøp navnebok:)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Åh, så bra Artemis )) Har tenkt på deg, og lurt på om du fortsatt ventet. Men regnet med at du gav ett hint når svaret var komt. Dette var jo helt fantastiske nyheter! Gleder meg masse med deg Nå må du prøve å kose deg resten av veien. Merker selv at skuldrene falt litt på plass etterpå. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå