nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 begynner på sprøyten imorgen. føler meg litt nervøs.. er det vanskelig? noen som har noen tips eller råd? brukte dere steriliseringsting? synes å lese i bruksanvisningen at man burde det!! det har ikke jeg.
Brumm Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Så spennende! Jeg har brukt bomull med pyrisept og vasket der jeg skal stikke. Så det må du kjøpe imorgen om du ikke har. Ellers var det mannen som stakk, ikke orket det selv. Lykke til!
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 På Menopur følger det jo med steriliserings"kluter". Jeg brukte det denne gangen, men på de to tidligere forsøkene mine var det ikke med noe sånt, og jeg brukte det heller ikke.. tror jeg.. ( det er to år siden) Det er ikke vanskelig å sette sprøyter. Syntes det var litt rart å stikke seg selv første gangen, men spissen er så tynn, at det ikke er spes vondt.. også hjelper det å tenke på hvilken fantastisk god sak du gjør dette for! Lykke til!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Bare et lite tips; stikk fort og ikke sakte Da gjør det mindre vondt Lykke til med stikking Jeg bruker ikke sånn desinfeksjon nei.
74skytte Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg brukte ikke noe sterilisering. Jeg spurte her inne da jeg skulle starte, men da var det ingen som brukte det, så jeg tok og sjangsen. Gikk bra. Hvis du har sprøyta i kjøleskapet, så er det lurt å ta den ut ca 20 min før så den ikke er så kald. Du setter deg ned, ordner sprøyta og tar et godt tak i en valk (hvis du har) under/ved siden av navelen. Sett spissen inn og trykk inn innholdet. Hold den der i noen sek, så kan du slippe valken og ta ut sprøyta. Lykke til!
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 1000 takk folkens. huff er så redd for at jeg gjør noe feil. dette er jo som å mekke noe! må jo skru ulike deler fra hverandre etc.. men men hva gjør vi ikke for å få noen smårollinger!! skal forresten bruke Gonal. da skal jeg prøve å stikke raskt. vet noen om de selger pyrisept på dagligvarebutikker?
Chaiemae Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Gonalen er veldig grei. Jeg har aldri brukt noe å vaske med.
MK73 Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Det går så fint! Jeg har brukt bomull og pyrisept - det har jeg uansett alltid i huset :-) Lykke til.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jeg skal og stikke imorgen, og gruer meg... har ikke sånne steriliseringsgreier da. Jeg har allerede satt inn ampullen, og tatt dråpe testen med nål, for vi har jo flere nåler enn vi trenger :-) Så da er den klar til imorra. Når jeg våkner skal jeg sette i ny nål og prøve meg på dette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå