elisabeth09 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 kva tid bestille/kjøpe dåke vogn? høyrt at du må bestille i god tid..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 jeg fikk min samme dagen Kjøpte en simo da jeg var 30 uker på vei. Kommer nok an på hvilken vogn og farge du skal ha, det greieste er å gå innom å høre om det er bestllingstid på den vognen du skal ha.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 det kommer veldig an på hvilken type vogn du vil ha. Noen finnes nok på lager slik som hun over med sin SIMO - jeg skulle ha EMMALJUNGA - de har laaang vente tid på sine vogner samtidig som de sommerstenger fabrikken sin 3 uker om sommeren. Så jeg måtte faktisk bestille min vogn innen st.hans for å være sikker på at den skulle komme i tide til vi skulle ta den i bruk i slutten av august... dette var riktignok for noen år siden, men vet at de fortsatt har lang ventetid på sine vogner og itillegg så hadde de brann på sin fabrikk i fjor som har ført til en del forsinkelser. Så jeg ville tatt kontakt med den butikken som selger den vognen du ønsker og hørt med dem ... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå