Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei Hva synes dere om Marita? Hva slags foreldre ville dere tenkt at en Marita heter? Hva heter hennes søsken? Veldig takknemlig for svar.
Vannmann35 Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Kjenner to flotte søstre som heter Linda og Marita :-) Jeg oppfatter Marita som et typisk 80-tallsnavn, og selv om den Marita jeg kjenner er en super jente, så oppfatter jeg vel generelt navnet som en anelse harry/tragisk pga. sangen "Farvel Marita" og en narkoman jente...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg synes Marita er veldig fint! Jeg kjenner en Marita. Hennes foreldre er trivelige og jordnære mennesker, moren jobber som sykepleier og faren er snekker. De bor på landsbygda i et stort gammelt oppusset hus, og de kjører en Volvo v70 og en Dogde. Så har de hund og katt. Marita`s søsken heter Aleksander, Thomas og Lena. Det er eksempel på en Marita ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Litt 80-talls, litt harry, og gir meg av en eller annen grunn assosiasjoner til Nord-Norge (som ikke er negativt, hehe, men du spurte, så jeg svarer). Broren til Marita heter André, søsteren kan hete Camilla eller Linda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå