Gå til innhold

Erfaring med utenlandske nettbutikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er en del som er misfornøyd med pingpong-online, er det noen andre nettbutikker dere kan anbefale?

Hvordan er det med leveringstid og sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BABYJUNGLE.NL

Super service og rask levering på ca 1 uke !!!

:-)

Skrevet

Går det an å få det på engelsk på denne siden eller?? Skjønner ikke en dritt av nederlandsk jeg, hehe..:)

Skrevet

trykk bare på det engelske flaget på hovedsiden... :-)

Skrevet

Ja jeg fikk min easywalker duowalker sky fra babyjungle.nl i går, kjempe fin vogn og i hel embalasje;o), det tok akkurat en uke fra jeg snakket med Henning (en av sjefene) og til vogna sto på døra;o) god service!!!! Var selv litt skeptisk men det var unødvendig!!

Skrevet

Tusen takk for svar!

Da satser jeg på å bestille hardbag og tilbehør til TFK joggster twist hos de, blir myyye billigere enn her! Veldig synd de ikke har bilstol der.

Inger og Henning, er de norske eller?

Skrevet

Denne vogna har jeg også lyst på, men nå selger de den ikke lenger.... synd! Du får si fra viss du finner den til en god pris et annet sted da ;) Sitter og leter jeg også

Skrevet

Hvis du kommer deg til Sverige koster den bare 3595 kr der! Barnens hus har den blandt annet.

Jeg skal få sendt den til noen venner som tar den med over neste gang de kommer, så slipper vi moms også. :)

Så har jeg tenkt å bestille hardbagen på babyjungle, der koster den 1/3 av hva den koster her... :D

Skrevet

Takk for tipset :) Har venner i Fredrikstad, kanskje de kan ut på oppdrag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...