Leahs mamma Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Ser at det er en del som er misfornøyd med pingpong-online, er det noen andre nettbutikker dere kan anbefale? Hvordan er det med leveringstid og sånt?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 BABYJUNGLE.NL Super service og rask levering på ca 1 uke !!! :-)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Signerer over her. Babyjungle er fantastiske !
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Går det an å få det på engelsk på denne siden eller?? Skjønner ikke en dritt av nederlandsk jeg, hehe..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 trykk bare på det engelske flaget på hovedsiden... :-)
Mamma`n til tre Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Ja jeg fikk min easywalker duowalker sky fra babyjungle.nl i går, kjempe fin vogn og i hel embalasje;o), det tok akkurat en uke fra jeg snakket med Henning (en av sjefene) og til vogna sto på døra;o) god service!!!! Var selv litt skeptisk men det var unødvendig!!
Leahs mamma Skrevet 27. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2008 Tusen takk for svar! Da satser jeg på å bestille hardbag og tilbehør til TFK joggster twist hos de, blir myyye billigere enn her! Veldig synd de ikke har bilstol der. Inger og Henning, er de norske eller?
** 2 prinsesser og en til** Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Denne vogna har jeg også lyst på, men nå selger de den ikke lenger.... synd! Du får si fra viss du finner den til en god pris et annet sted da Sitter og leter jeg også
Leahs mamma Skrevet 27. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2008 Hvis du kommer deg til Sverige koster den bare 3595 kr der! Barnens hus har den blandt annet. Jeg skal få sendt den til noen venner som tar den med over neste gang de kommer, så slipper vi moms også. Så har jeg tenkt å bestille hardbagen på babyjungle, der koster den 1/3 av hva den koster her...
** 2 prinsesser og en til** Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Takk for tipset Har venner i Fredrikstad, kanskje de kan ut på oppdrag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå