Gå til innhold

Klær å ha i bryllup 31.mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal også i bryllup (4 uker etter termin) og ser utfordringen å finne noe som er fint og som er praktisk (til amming etc). Har begynt å titte litt i butikkene, og ser at bl.a. Oasis har en del fine kjoler som er løse rundt magen og med stropper (som gjør det "enklere" mht amming). Ellers har jo Zara masse fine kjoler også. Vet ikke hva slags kjole du ser etter men er jo greit å titte litt når permisjonen begynner - dog vanskelig å prøve nå som magen er i veien.... men det får være! Lykke til! Du finner nok noe fint skal du se :)

Takk for tipset:) Skal ta meg en tur innom Oasis. Det beste er vel en kjole som er løs fra under puppene og ned. Tror jeg må begynne å trene armene siden det mest sannsynlig blir stropper..Det har jeg ikke gjort på et halvt år.He he..

Husk at du kommer til å bruke amme-bh også....de har ganske brede stropper og kan gå ganske langt opp på puppene. Hvorfor selger man ikke finere amme-bh i Norge? feks sånne som krysser i ryggen, evt stroppeløse til senere på sommeren. Og hvorfor er det ingen i fargen beige???? Det ser jo ikke fint ut med hvit eller svart bh under hvit sommertopp!!??

Butikker som Den kule mage og Svangerskapet har noen kjoler som også har ammeåpninger......

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...