Gå til innhold

Mensen etter avbrutt forsøk - Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Som noen av dere vet hadde vi nettopp et avbrutt forsøk pga overstimulering. Vi tok siste dose med Puregon tirsdag for akkurat en uke siden. Ved scanning på onsdag var eggene i gjennomsnitt 18 mm, men desverre alt for mange og veske i buken.

Vi fikk beskjed om å komme tilbake til gynekolog på 2. blødningsdag når mensen kom. For hvis alt var roet seg ned kunne vi kanskje slippe nedregulering og gå rett på sprøyter.

Spørsmålet er når mensen burde komme? Har noen erfaring? Får man en slags eggløsning, selv om vi ikke satt eggløsningssprøyta?

Det har seg nemlig sånn at det virker som en blødning er rundt hjørne, og jeg synes kanskje det er litt tidlig??

Noen som vet?

Skrevet

jeg får si hvordan det var på meg. jeg fikk mensen når jeg skulle ha det som vanlig liksom. når man slutter å ta sprøyter så vil vel eggløsninga komme siden man slutter å stimulere eggene. tror jeg hvertfall.

da kommer nok mensen snart. ;)

Skrevet

På de "vanlige" mislykkede forsøkene mine kom mensen ca 14 dager etter. Jeg hadde så et avbrutt forsøk pga at ingen av eggene ble befruktet, og da kom faktisk mensen bare 7-8 dager etter egguttaket.

Skrevet

Hei, og takk for svar :)

Vi vet liksom ikke hva som er "vanlig" lenger, pga veldig lang nedregulering uten mens, og så hormonssprøyter.

Fint å høre hva andre har erfart, for her har vi virkelig ikke peiling!

Er bare mest redd for at mensen kommer så tidlig at ikke eggstokkene er klare for ny runde, og da må vi stå over en syklus, og som vi alle vet er ikke det noe gøy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...