Gå til innhold

Frognerparken 28 april, hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei.

Jeg må si det hadde vært veldig hyggelig å kunne bli med fordi om kulen på magen har blitt borte... Må se ann humøret til Ola, men til nå er han bare snill og god, så det burde ikke by på noen andre problemer enn mating og bleieskift :)

Det er klart du kan komme:-) Det er flere av de som hadde termin i mai som født i april:-) og en del går sikkert til juni(ikke du da kvikklunsj) Hjertelig velkommen!

Topsi vi gleder oss til og se lille Ola:-)

Ha en underbar søndag!

Ja du kan spøke du! Men jeg simpelthen NEKTER å bli sistemann. Lykkebabyen, du og jeg får eventulet gjøre det tandem!

Har forresten sjekket været. TV2 melder regn, mens NRK melder overskyet.... Hva tror du frue?? Ute eller inne i morgen??

Jeg skal som sagt bli levende nålepute i morgen.. kl 12:30. Aner ikke hvor lenge dere var samlet på fredag, men kommer gjerne en tur etterpå! Hadde vært greit å vite om det blir park eller café da, evnt hvilken café..? Kan bli en utfordring å lete etter dere i frognerparken eller på samtlige cafeér i området..da må det isåfall bli dobbelt opp med kake etterpå - kommer til å være helt utmattet! Hihi..

Yr.no melder overskyet, men varmt! (18 grader ila. dagen- jippi!)

Annonse

Hei.

Vi var på tur med Ola lørdag, og det er noen utfordringer som ikke er like lette enda :o) Dersom det passer bra med mating før evt avreise dukker vi nok opp, men dersom det er snakk om pupp på tbanen frister ikke dette :)

Jeg sender en sms til Frustrand dersom vi kommer for å finne ut hvor dere er.

Klem L

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...