niño74 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei Etter enda et mislykket forsøk (7 innsettinger) begynner man å se etter noen alternativer. Jeg lurer på om det er noen som har prøvd hatching i danmark? Og også hvilken klinikk dere evt anbefaler.... Noen som har erfaring fra Klinikk Hausken? Jeg lurer på hva de eventuelt gjør annerledes enn for eksempel St Olavs... Anyone? Hilsen en som er frustrert og på vei til å gi opp....
Prøvigjen Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hei. Vil bare si at jeg føler med deg, og beundrer ditt pågangsmot. Har nettopp begynt å blø selv og det er en gedigen nedtur...=( Ingen fortjener å være i denne situasjonen, og jeg ønsker deg uansett lykke til videre!! trøsteklem fra meg til deg=)
Brumm Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Uff stakar deg!!! Føler virkelig med deg. Beundrer også ditt pågangsmot og at du ikke gir deg!!! Har også holdt på lenge og har hatt mange forsøk..... Vi hadde de første forsøkene i Danmark, på Ciconia. Jeg anbefaler IKKE de. Virker som om det går bra med de som er "vanlige" uten spesielle problemer. Jeg hadde 1 egg hver gang, og trodde det var noe galt med eggproduksjonen. Kontaktet Hausken, og hadde 10 egg sist og 9 denne gangen. Føler at han ser DEG som person. Han ser hva som ikke har virket, og finner nye veier. Anbefaler han virekelig. Skader ikke med en samtale ihvertfall! Ingen ventetid heller. Sender deg mange trøsteklemmer og all lykke til deg videre!!!!!!!!!!!!!!! klem
niño74 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Ja dette var tyngre enn det har vært på lenge. Men jeg har da to uttak igjen, så har egentlig tro på at det skal gå engang. Skjønner bare ikke hvorfor eggene ikke kan feste seg? Du var en av uke 15 gjengen du også ikke sant? Selv om jeg snart hadde håpet det var min tur til å komme med et gledesutbrudd over den lenge etterlengtede graviditeten, så synes jeg det er fryktelig trist å høre om alle som må gå igjennom dette gang på gang... Vi får bare krysse fingre for at det er vår tur neste gang...
Brumm Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Denne gangen prøver jeg alt, så egget skal feste seg.... Akupunktur, fotsone og homeopati i forkant, babyklister og vitaminer. Så håper det hjelper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg var ikke i uke 15gjengen:o) Skal sette inn egg imorgen! lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niño74 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 Ja kjørte til med akupunktur og babyklister denne gangen jeg også... Hva gjør homopaten og fotsoneterapeuten? Og hvilke vitaminer tar du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå