mirredutt Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Var til konsultasjon for brystforstørrelse i dag, og fikk den "nedslående" nyheten om at puppene mine var for slappe til å legge inn proteser. Jeg må i såfall først ta et brystløft og evt legge inn silikon noen mnd etter operasjonen. Var ikke helt det jeg ønsket å høre, men sånn er det nå engang... Det jeg lurer på er om dere som har tatt brystløft har fått veldig synlige arr? Er det som plager meg mest med en sånn operasjon. Tok dere silikon også?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Mamman min tok brystreduksjon i okt i fjor. Knapt en liten stripe under hver pupp nå, ser ut som en tynn hvit sytråd under puppene (jada sikkert rart å sjekke puppa til mamman sin, men jeg skal det samme i løpet av dette året, bare nysgjerrig)
Me & Ne Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Hei. jeg tok reduksjon for halvannent år siden,og arrene er mer enn en tynn strek,men absolut ikke noe voldsomt. og de syntes jo ikke med undertøy på..
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 heisann kan dere som har fått gjort dette fortelle litt om hvordan dere gikk fram når dere fikk dette gjort, tenker da på fra dere tok kontakt med fastlege til hele prosessen er ferdig??? er det vondt etterpå? hvilke str hadde dere og hva har dere nå? hilsen en som ønsker å få gjort noe, men må først gjøre oss ferdige med babylaging hehe....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Jeg vurderer ogsaa silikon.. men er redd for hva grensen er for at dem skal vaere for slappe... Kan jeg spoerre....er dine er veldig slappe liksom...? Og er dem store? Jeg har ganske store.. og dem henger litt.. men absolutt ikke langt nede paa knaerne heheh:P
Me & Ne Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Jeg betalte selv. Fornebuklinikken tok meg inn to uker etter jeg hadde sendt bildene. Veldig fornøyd,dyktig kirurg,verdt pengene. Var vondt et par uker, men det går bra. men dette var som sagt reduksjon da.
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 hvor mye betalte du? hvor mange str ned fikk du dem? har hørt at dersom man går til fastlegen , må man ha en god grunn for å redusere dem, feks, vonde skuldre....
Me & Ne Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Gikk fra stor d til liten c. Nå passer de mer til meg Hadde ikke problemer med ryggen,kunne kanskje fått det,men orket ikke den papirmølla hos legen og lang ventetid osv. også føler jeg de er mer nøye på en privatklinikk. Ikke sånn samlebåndaktig. Betalte enten 26000 eller 30000 . kan ikke huske helt.
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 åååååhhh ble litt misunnelig nå ja, her er det d, vil ha liten c, høyden min er 160 og føler som om de er to nr for stor for meg... går veldig til det nå for tiden, de vokste en del etter at jeg fikk barn, men må nok vente til vi er ferdige med babylaging.. før det blir gjort noe, men får mer og mer lyst for nesten hver dag som går...
Me & Ne Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Ja jeg ble veldig fornøyd. De var ganske tunge liksom og slappe og skeive og ja,huff :-p Men,jeg burde jo ha ventet til jeg var ferdig med barn,det ser jeg nå. La på meg mye i svangerskapet og nå som jeg har tatt det av meg igjen er de blitt litt slakke på nytt.. Men men,de er hvertfall mindre. Føler meg fin med klær på,det er det viktigste for meg :-)
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 har en pupp som er en del større enn den andre oxo, jeg ser det godt, samboer oxo, men sånn til vanlig tror ikkje eg folk legger merke til det... tror jeg hadde følt meg litt slankere dersom jeg hadde redusert dem litt, har en del kilo som skulle vært borte etter svangerskapet for 2 1/2 år siden....
Me & Ne Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Mine var også forskjellige. De anbefaler jo at man har "funnet trivselsvekta" før man fikser på de,og jeg skjønner jo det nå når jeg ser hvordan mine ble igjen etter opp og ned i vekt på kort tid.. Men anbefaler F.klinikken,vet jo ikke hvor du bor men ,flinke var den hvertfall.
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 bor i bergen, har en søster som har fått gjort det på førde sjukehus, hun er veldig fornøyd, så mine blir nok mindre når vi er ferdige å lage barn hehe og vekten er forminsket noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå