Troika77 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Da har jeg fått brev i posten fra Haukeland om at de har mottatt søknaden. Eneste dumme er at det er 3 mnd ventetid til forundersøkelse og 3 mnd til behandling. Og med mine ekstremt lange sykluser, så tar det vel enda litt lengre tid?? Hadde så lyst å sette i gang med forsøk, veien har vært så lang, og det å skulle vente 6-7 mnd til før vi begynner... ble rett og slett litt lei meg, selv om jeg egentlig ikke har grunn til det? Er vel mest skuffa tror jeg.. Gyn nevnte noe om at hun også kunne sende søknad til Haugesund, hvis vi syntes det ble for lang ventetid.. Lurer på om vi skal bare gjøre det? Hva tror dere? erfaringer? Takk
Brumm Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Skjønner frustrasjonen din. Det skader jo ikke å sende søknad til andre steder. Men ventetiden er jo ikke så lang som jeg har hørt om tidligere. Da vi startet, var det ventetid på ca 1år..... Så vi har gjort det privat. Lykke til!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Hei! Jeg skjønner godt at du synes dette var lang tid å vente, som regel har man jo ventet en god stund allerede. Vi hører til i Haugesund, og der tok det ca en måned fra henvisningen var sendt og til vi var på forsamtale. Neste syklus der igjen begynte jeg med spray. Vi fikk gynekologen til å skrive i henvisningen at vi var fleksible til å komme på kort varsel, og fikk en time som var avbestilt. Så jeg hadde iallefall bedt gyn om å sende henvisning dit også, så ser du hvor du kommer til først. Må også legge til at vi er meget fornøyd med behandlingen der, legene og sykepleierne er HELT fantastiske:) Lykke til videre, håper dere kommer raskt igang!
Troika77 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Det var jo raskt ja! Vi er jo fleksible vi også.. så skader vel ikke sende en søknad Ringer gyn imorgen jeg Tusen takk, nå ble humøret mye bedre!!!
finetine Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Det høres lurt ut Troika77:o)- en annen ting som er positivt er at det ofte også blir litt kortere ventetid enn de føsrt sier på sykehusene. Jeg fikk beskjed om 6 mnd ca, men fikk tilbud etter 5 mnd. det betyr mye når man venter.......... Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå