Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hva dag satt dere egget inn og hvor mange ganger hadde egget delt seg?? Og ble dere gravid?? Lurer litt fordi i morgen skal jeg sette inn det eneste egget jeg hadde, og får jeg jo beskjed om hvor mye det er delt.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Har lest her inne at de har blitt gravide med både 2 delte og 4 delte egg tryne )
* vannmamma * Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Hei, Jeg har hatt 4 forsøk totalt og blitt gravid på 2 av de. Jeg begynte med å ha 11 egg på det første forsøket, senere ble det bare færre og færre. Begge gangene jeg ble gravid, ble det satt inn 2 egg, et 2-delt og et 3-delt. Første gang ble det 1 barn, og nå venter jeg tvillinger. På de siste uttaket hadde jeg bare 3 follikler som var store nok. Kun 2 av de hadde egg, men jammen fikk de tak i et ekstra egg. Alle 3 ble befruktet, men bare 2 var brukandes, om enn ikke av super kvalitet. Ikke rart vi ble overrasket over å få skikkelig fullklaff. Lykke til!!!!!!!!!
* vannmamma * Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 ...og alle gangene har eggene blitt satt inn 2 dager etter uttak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå