Sunniva78 har to små Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hjelpe meg som han spiser og smatter på hendene sine! De er i munnen nesten hele tiden, også om han nettopp har fått mat. Smokken er sånn passe god, er ikke så avhengig av den, så tror ikke det er sugebehovet som er så stort... Hmm, lurer på hvorfor det er slik..?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Det er jo normalt at de eter på hendene sine..
Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 samme her.. ser ut som hun skal spise opp.. Når jeg tar en finger inni munn hennes så tygger hun... er nok en begynnelse på kløe i munn tror jeg da.. min er snart 3 mnd..
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Helt vanlig på den alderen at de spiser på hendene sine! Og snart begynner de å putte alt mulig annet i munnen også, alt de kommer over. Det er sånn de blir kjent med ting i den alderen. Så det trenger ikke ha noe med kløe i munnen å gjøre, selv om det ofte ser sånn ut! Lillegutt her har nå begynt å putte tærne i munnen..hehe:) Så det er nok helt normalt og noe som alle babyer i den alderen gjør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå