Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

håpølst å vite hva man skal ha i vogna nå på våren.. noen som vet om noen billige vårposer?? nettside?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett på koseposen.com?

Skrevet

vi har dunpose. ringte butikken der vi kjøpte den i dag for å høre om det finnes noe mer vår pose, men de sa det var den beste. men mulig det finnes andre poser andre steder. men hun sa jeg kunne bruke min til mai-juni og bare ha mindre på småen..

Skrevet

Vi har lagt bort dunposen, bruker dyne og babyteppe. Ble altfor varmt med dunposen i går. Han var helt klam. Sov mye bedre i vognen i dag. Har på bomullslue, body, strømpebukse. Oppi softbag.

Skrevet

...men må legge til at det kommer jo an på hvor i landet man bor. Her var det 16-17 grader i dag. :-)

Skrevet

jeg anbefaler å kjøpe en pose fra www.koseposen.com

de posene er helt herlige!!

Skrevet

Jeg har en kosepose, anbefales virkelig! Den kan brukes her nå (6 grader bare..) og utover sommern/høsten. Og de er så myke og gode!!

Skrevet

Men de er jo ikke noe fine jo!

Skrevet

Jeg har også lagt bort posen. Bruker lammeskinn og et pledd over.

Skrevet

Jeg har pose fra Buggysnuggle, kjempefin vår/høst pose!

Skrevet

Joda, de er knallflotte! De er helt annerledes enn på bildene, er mye finere i fargene. Hvertfall min. Jeg kjøpte en sort og blå, og den var skikkelig nydelig!! Mye finere enn på bildet jo!

Skrevet

Så på hjemmesiden og der sto det at hun bare hadde 10 "poser", 2 av de er til dukker, og 2 er gavekort, noen rosa eller jentete og bare 2 til gutter. Ikke så mye utvalg det må jeg si...

Skrevet

Hei der!

Jeg har bestillt vårpose fra dot e dot ( http://dotedot.com/index.php?main_page=index&cPath=6) De har kjempefine fleeceposer med samme prinsippet som voksiposen. Og det beste er at du kan designe din egen ut fra de stoffene som hun har inne akkurat nå.

Jeg får min om ca 10 dager og er veldig spent. De var i hvertfall mye finere enn de på koseposen.com.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...