Gå til innhold

Milla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forelsket meg helt i det navnet men er redd for at det vil bli et teit navn og bære på hele livet.. Kansje folk kommer til og spørre om hun egenklig heter Camilla, når hun presenterer seg?:\ eller? hva mener dere? liker også Lotte\Lotta Line:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Milla er et koselig navn - og det fineste av dine forslag! Tror det blir flere og flere som heter det, så jeg tror folk har vent seg til at det er et "eget" navn.

Jeg liker også Mille og Mina.

Skrevet

Liker dette navnet veldig godt jeg også, vi har det selv på lista vår ;)

Lykke til med navnevalget!

Skrevet

Hvorfor ikke gi henne et skikkelig navn i folkeregisteret og et kallenavn til daglig?

Camilla - Milla

Charlotte/a -Lotte/a

Caroline- Line

Skrevet

Både Milla, Lotte og Line er skikkelige navn.

Milla er veldig "i tiden". Når denne jenta vokser opp er det ingen som kommer til å stusse på at hun heter Milla.

Jeg liker Lotte og Lotta kjempegodt, også. Tror jeg liker de bedre enn Milla.

Line er fint, men ikke så fint som Lotte/Lotta eller Milla.

Skrevet

ååå...Milla er vakkert!!!eldstedattera mi heter Emilie,men angrer at jeg ikke kalte ho Milla!har alltid kallt henne Milla mi uansett;)

de andre navnene er søte de og,men Milla er vakkert det !!!

Skrevet

Milla er veldig i tiden, blant annet heter datteren til Mona Grudt det... For meg er kanskje det en grunn til å ikke velge navnet - er ikke så veldig glad i trendy navn... Men mannen liker dette navnet godt, så får se ;-)

Skrevet

Og datteren til Jørn Hoel, tror jeg...

Skrevet

Mille er veldig i tiden her jeg bor. Og jeg møtte nettopp ei Mille Marie (to år) - Milde Moses...................... :))

Men Milla er ok det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...