Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hva er nå det for ett tall..... synes det er helt forferdelig å veie meg på kontroll. Hjemme veier jeg 97,5 det er lettere å forholde seg enn til 100 eller 99,8 Føler meg ikke så stor men vekten sier visst så. Er 16 uker og var 96 da jeg ble gravid. Er deppa i dag.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 ikke være deppa det er jo naturlig å legge på seg når du har en person som vokser inni deg. du får heller konsentrere deg om å spise sundt så babyen får det det trenger og ikke tenke på vekten. Nei det er ikke gøy og ese ut men tenk på hav som kommer da.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg vet hvordan du har det. Var hos legen på mandag og veide 98,8! Er i uke 21 og veide ca. 92 da jeg ble gravid. Gruer meg til å se 100-tallet, vet det kommer snart!! Uff, så flaut.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Hei hei:-) Jeg var 100,6 før jeg ble gravid(et forferdelig tall å se på vekten). Er nå nede i 99,0 og 6+1 i dag. Dette er ikke pga slanking, men pga kvalme. Begynte å kaste opp i går:-( Uff ikke noe kjekt... Ikke noe kjekt å være tykk nei, men er faktisk enda verre å drive å kaste opp og være kvalm hele dagen! Men håper å ikke legge på meg så mye fett i svangerskapet!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til alle sammen! Er jo egentlig godt vi er flere....
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Ups.... det var et kjent tall- vi deler sjebne! jeg var akkurat det samme når jeg var 16 uker på vei... nå er jeg 20 og skal snart til legen igjen, og ny vektkontroll.....gruuuusomt! MEN, jeg tenker hele tiden; jeg skal jammen bli flink å gå tur med barnevogn! Akkurat nå merker jeg bekkenløsningen komme men jeg prøver å bevege meg litt likevel... sukk.. kan bli tungt dette, men vi får oppmuntre hverandre!!!! Ehm...hvorfor signerer alle med anonym, tør ikke annet jeg heller da....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg skjønner faktisk ikke at dere veier dere hos jordmor/lege?? Jeg skriver på selv hva jeg veier og de sier det er ok. Dette gjorde jeg ved siste graviditet også.. Nå var jeg 84 kg da jeg ble gravid og er nå i uke 30 og veier 94 kg. De ser jo at jeg er frisk og rask og da kan det vel for f..n ikke spille noen rolle om de veier meg eller om de gjør det?? Jeg lyver jo ikke på vekten og de har jo øyne de også? Eneste jeg gjorde var å stige på vekten ved første kontroll.. Anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå