Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til med mitt 2. fryseforsøk i uke 19. Har to forsøk bak meg (1 ferskt og 1 frys) og ble gravid begge gangene, men mistet i henholdsvis uke 6 og 8.

Vil nå bare høre om det er noen jeg kan slå følge med her inne, som skal ha innsetting i uke 19? Hadde vært gøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er også satt opp til egguttak i uke 19=)

Gøy å kunne følge hverandre.

Skrevet

har ikke fått det helt avklart, men det ser ut til at det blir uke 19 på meg også :-)

Skrevet

5. mai er planen:)

Skrevet

Blir uttak uke 19 på meg også. Har foreløpig bare fått dato for UL, som blir lørdag 3.mai. Tidligst uttak mandagen etter=)

Skrevet

Så bra da! Da er vi foreløpig 5 stykker i uke 19 her. Ålreit å slå følge med noen for å sammenligne, oppmuntre osv. Blir spennende tider.

Jeg for min del tar nå Progynova tabl og skal begynne med Crinonen litt før innsetting. I slutten av uke 18 får jeg vite hvilken dag i uke 19 det blir innsetting.

Skrevet

Jeg er satt opp til uttak i uke 19, men etter at jeg må gå på nesespray 1 uke ekstra blir det nok kanskje forskyvet noe, men er ikke helt sikker enda. For min del blir det vel sannsynligvis enten uke 19 eller 20.

Skrevet

jeg begynte på puregon idag, og skal på UL mandag. Håper jeg da får en dato :-)

Skrevet

Jeg henger meg på dere! Jeg begynner på Purgeon i dag, og skal på ul 2. mai for å avklare uttaksdato. Planen er tidlig i uke 19, så sant jeg reagerer som jeg skal på sprøytene. Begynner å bli veldig spent; dette er vårt første forsøk, og det er først nå jeg begynner å føle at det virkelig skjer noe... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...